štvrtok 3. januára 2013

Nové veci v The Lost Soldier

Zdravím. Vývoj The Lost Soldier pokračuje celkom podľa predstáv. Pridaných bolo zopár následujúcich vecí.

-Náhrada dosávadnej grafiky (tzn. ešte niesu nové prostredia, ale budú !)
-Nová animácia skoku
-Iná metóda pohybu v kóde ktorá zabránila niektorým bugom
-Tým pádom sú v hre vyriešené všetky bugy ktoré som tam našiel, štrajkovalo to len s pohybom
-Pridaná strelba (trošku nečakaný update, nemal som ju v pláne a vlastne ani neviem či bude mať využitie)
             -náboje (bude ich veľmi, veľmi málo)
             -interval medzi strelami sa rovná dvom sekundám, možno ešte navýšim

A to je zatiaľ všetko. Toto všetko som mal spravené včera a omylom som to zavrel a neuložil ^^. Ale kód fungoval, takže to stačí všetko napísať znovu, takže sa vývoj natiahne o nejakú tú hodinku :)

Ak to zase všetko hodím do kódu tam vám sem hodím screen :)

1 komentár:

  1. Držím palce C: Hra mi přijde fajn, doufám že bereš v potaz připomínky co se objevily na VCH fóru... Fandím.

    OdpovedaťOdstrániť